go/no go

De go/no go beslissing is gemaakt; de studiereis naar India(het vak ICT in a different culture) gaat door! De periode is gesteld op 13-23 oktober 2007. We vertrekken 1 week voor de herfstvakantie. De gekozen steden zijn Hyderabad en Bangalore. De studiereis is een Mastervak van 6 ect’s. Degenen die zich al vooraangemeld hebben kunnen zich nu officieel inschrijven. Degenen die de eerdere informatiemiddag gemist hebben maar zich toch graag aan willen melden kunnen zich ook inschrijven.
Inschrijven doe je door het inschrijfformulier(dat je per mail hebt ontvangen) in te vullen en terug te sturen via mail [n.elmoustakim@cs.ru.nl]. Daar zit ook een pagina bij waar je op een A4 jouw motivatie voor deelname aan de studiereis onderbouwt.
Enkele data:

• 12 juni; de deadline voor inschrijving.
  • 14 juni; de selectie vindt plaats.
  • 15 juni; iedereen krijgt bericht of hij/zij mee kan.

De kosten voor de studiereis zijn euro 550,00. De aanbetaling bedraagt euro 50,00. Meer informatie hierover komt na 15 juni.